چگونه چاق شویم

چگونه چاق شویم,چگونه سریع چاق شویم وچاق بمانیم,چگونه چاق شویم بدون شکم,چگونه از صورت چاق شویم,چگونه با شیر خشک چاق شویم,چاق شدن در یک هفته,چه قرصی بخورم چاق بشم,چاق شدن در کوتاه ترین زمان,راههای چاق شدن کل بدن

چه چیزی بخوریم سریع چاق شویم و چاق بمانیم؟

برای افزایش وزن، غذایی که مصرف می‌کنیم باید کالری بیشتری داشته و در ضمن تمام مواد غذایی مورد نیاز بدن را نیز شامل شود. دقت کنید که غذاهایی سالم انتخاب کنید، به خصوص زمانی که در دوران نقاهت پس از بیماری به‌سر می‌برید.

افزایش مصرف تنقلات و انواع غذاهای چرب راه خوبی برای افزایش وزن نیستند. این نوع غذاها اغلب حاوی چربی‌های ناسالم هستند. به یاد داشته باشید که حتی اگر می‌خواهید کالری را افزایش دهید این کار باید از طریق غذاهای سالم انجام شود.

با افزودن غذاهای سرخ شده و چرب مانند سیب‌زمینی سرخ شده، سلامت رژیم غذایی خود را از دست خواهید داد. درست است که می‌خواهید چاق شوید، اما نباید سلامت خود را از دست دهید. پس بهتر است به جای آن از سیب‌زمینی پخته شده استفاده کنید.

همچنین از نوشیدنی‌های سالم مانند آبمیوه طبیعی و شیر استفاده کنید. هیچ وقت برای افزودن کالری از نوشابه‌های شیرین که فقط کالری داشته ولی ارزش غذایی ناچیزی دارند استفاده نکنید.

مصرف نخود فرنگی و  سیب‌ زمینی و ذرت و جو دوسر نیز مفید  و ضروری خواهد بود

چگونه سریع چاق شویم و چاق بمانیم - بیشتر پروتئین بخورید
بهترین مواد غذایی برای افزایش وزن سریع پروتئین ها هستند، حبوبات مانند عدس، نخود و لوبیا قرمز ، آجیل هایی مانند بادام و بادام هندی،  لبنیات و شیر بادام از مواد غذایی حاوی پروتئین بالا هستند.

سیگار کشیدن را ترک کنید
سیگار باعث کاهش اشتها و لاغری می شود، تخقیقات نشان داده که بسیاری از افراد سیگاری پس از ترک سیگار وزنشان افزایش پیدا می کند.

ماکارونی و پاستا
ماکارونی و پاستا یکی دیگر از مواد غذایی حاوی کالری و کربوهیدرات بالا هستند که در ترکیب با سیب زمینی می توانند برای چاق شدن سریع و سالم مفید باشند.

چربی ها و روغن های سالم از جمله روغن زیتون، روغن آووکادو و روغن نارگیل از جمله مواد غذایی با کالری بالا هستند که به افزایش وزن کمک می کنند.

میوه های مفید و مناسب برای چاق شدن
انواع میوه های استوایی از جمله انبه، پاپایا و آناناس و نارگیل , موز حاوی مقادیر بالایی قند هستند که علاوه بر افزایش انرژی باعث افزایش وزن می شوند.

 پیشنهادهای مهم را برای چاقی صورت از دست ندید 

مالیدن کپسول ویتامین ای روی پوست برای چاقی صورت

بهترین ویتامینها برای چاقی صورت

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد

طریقه مصرف پودر جوانه گندم برای چاق شدن

هر روز شیر بنوشید
شیر حاوی پروتئین، کلسیم، ویتامین ها و مواد معدنی است و نوشیدن روزانه آن با آب رسانی به پوست به چاق شدن کمک می کند.

چگونه چاق بمانیم؟
پس از رسیدن به وزن ایده آل خود همچنان به تمرینات ورزشی ادامه دهید و کالری مصرفی روزانه را کم نکنید. در طول روز میان وعده های سالم با کالری بالا مانند سبزیجات برگ، آوکادو، میوه نارگیل و شیر بادام مصرف کنید.

تخم شنبلیله
تخم شنبیله سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که می توانند به چاق شدن طبیعی صورت کمک کنند.

گوشت مرغ و علاقه خوردن آن

طبیعی و ساده است. اگر بخواهید رشد کنید. نیاز به خوردن گوشت مرغ دارید. گوشت از نظر پروتئین غنی است نیز منبع طبیعی خوبی برای کراتین است و کالری های فراوانی دارد.

بعد از چاق شدن مراقب وزن به دست آمده باشید
مراقبت مرحله مهمی برای به دست آوردن وزن هست. این عادتهایی که برای چاق شدن در خودتون به وجود آوریدن رو باید حفظ کنید. اگه وسط برنامه ای که شروع کردید، شل کاری کنید، ممکنه همه زحماتتون از دست بره. مثلا با 2 ماه ساکن بودن و ورزش نکردن، میشه زحمت سالها تمرین رو در بدن از بین برد.

یکی از کارهایی که همیشه زندگی رو راحت تر میکنه، تنوع هست، تنوع به مزه غذاها، یا روند ورزشی میتونه از حالت سکون و کرختی درتون بیاره. با بدنتون مثل ماشین برخورد کنید، هر ماشینی به هرحال نیاز به سوخت و سرویس داره.

یک نوشیدنی پرکالری، پرپروتئین و مناسب برای چاق شدن و افزایش وزن

موادلازم:
۱) یک لیوان شیر پرچرب
۲) ۳ قاشق غذاخوری پودر شیرخشک
۳) ۲ قاشق غذاخوری بستنی
۴) ۱ قاشق شکلات مایع یا یک چهارم لیوان میوه دلخواه مثل یک عدد موز
۵) عسل یا شکر برای شیرین کردن معجون

روش تهیه  معجون برای چاق شدن:

همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. به این ترتیب یک نوشیدنی مناسب برای میان وعده خود تهیه می کنید.
اگر روزانه یک لیوان از این نوشیدنی را مصرف کنید، ۴۰۰ کالری به انرژی مصرفی تان اضافه می شود.

پیشنهاد

بهترین روش مصرف زیره برای لاغری

درمان سیاهی دور چشم با گیاهان دارویی

درمان قطعی رفلاکس معده با داروهای گیاهی

برای ترک تریاک چه بخوریم

 ‫چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم