تعبیر خواب گل رز,تعبیر خواب گل محمدی و گل سفید,گل مصنوعی و دیدن گل نرگس در خواب

تعبیر خواب گل رز,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل هدیه گرفتن,تعبیر خواب گل رز قرمز,تعبیر خواب گل سرخ,تعبیر خواب گل کاشتن,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل گرفتن از مرده,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس,تعبیر خواب گل در گلدان,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل خاک,تعبیر خواب گل گرفتن از مرده,تعبیر خواب گل رز قرمز هدیه گرفتن,تعبیر خواب باغ گل,تعبیر خواب گلدان با برگ سبز

تعبیر خواب گل

عبارتند از: 1- فرزند 2- دوست 3- مردی پست و کوته‌فکر 4- «کنیزک» 5- «غلام» 6- نامه.

تعبیر خواب گل رز 

اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به معنی وجود عشق شدید در دل شماست.شما مدت های طولانی است که کسی را بسیار دوست دارید.در برخی از موارد دیدن گل هایی که به رنگ قرمز هستند می تواند نشانه وجود خشم بسیار شدید در دل شما باشد .

تعبیر خواب گل محمدی

از بهترین گل‌ها در خواب گل محمدی و گل رز هستند. (این دو نوع گل همواره با رنگ قرمز در ذهن ما تداعی می‌شوند.)

تعبیر خواب گل رز ,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس

تعبیر خواب گل سفید

دیدن گل های سفید در خواب معمولا نشانه پاکی دل شماست.ممکن است شما خالصانه کسی را دوست دارید.این خواب نشان می دهد که شما در این لحظه ، کمترین میزان استرس ممکن را دارید .

تعبیر خواب گل مصنوعی

اگر در خواب ببینید که گل مصنوعی خریداری کرده اید به این معنی است که شما شخصیت واقعی خودتان را به دیگران نشان نداده اید.

ممکن است فرد دورویی باشید و به این طریق قصد دارید تا کسی را فریب دهید. از طرفی ممکن است شما فرد فداکاری هستید و برای مثال غم ها و غصه های خود را از خانواده خود پنهان می کنید تا آنها دچار استرس نشوند.به احتمال زیاد شما فرد قابل اطمینانی نیستید.

تعبیر خواب گل نرگس

تعبیر خواب گل نرگس: مردی لطیف می‌باشد.از آنجا که همه ما میدانیم گل نرگس یک گل بسیار خوش بوی بهشتی میباشد و مطمئنا تعبیر خواب گل نرگس برای فرد بسیار نیکو خواهد بود و از نظر معبران تعبیر این خواب این باشد که به زودی صاحب فرزندی بسیار زیبا خواهید شد.

در زیر تعبیرات بیشتر از معبران بزرگ را بخوانید تعبیر خواب گل نرگس پ منوچهر مطیعی تهرانی گوید: نرگس، ظرافت و لطافت و ذوق و شعر و دوستی و عشق است چه مرد در خواب ببیند و چه زن.

پیش از این در مورد خواب ها ی رایج عبارت از :تعبیر خواب گرگ  | تعبیر خواب انگور | تعبیر خواب آتش | تعبیرخواب زلزله | تعبیر خواب پول  | تعبیر خواب طلا | تعبیر خواب سوسک | تعبیر خواب موش | تعبیر خواب دزد | تعبیر خواب زیارت امام رضا ع | تعبیر خواب خواستگار |  تعبیر خواب بوسیدن در کد تولز گفته شد.

تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل رز ,تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس

تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق
دیدن رز در خواب بر سه وجه است. اول: زن. دوم: منفعت بود از سبب زن. سوم: رنج و غم و اندوه بود. اگر رز را خراب بیند، دلیل کند بر بدی احوال خداوندش و زبان تاویلش خدمتکار خانه بود.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین
رز در خواب، دلیل بر زنی نیکوکار و کریمه کند. اگر بیند رزی داشت و درختهای سبز و پاکیزه در او است درهنگام وی، دلیل کند که زنی نیکوکار بخواهد و از او خیر و منفعت بیند.

اگر بیند که برگ درختهای رز نبود، تاویل به خلاف این است.

اگر بیند که برگ درختها زرد گشت بود، دلیل است که بیمار گردد. اگر بیند که رز ملک او نبود، تاویلش از خیر و شر به خداوند رز بود.

تعبیر خواب گل محمدی,تعبیر خواب گل سفید,تعبیر خواب گل مصنوعی,تعبیر خواب گل نرگس,تعبیر خواب گل,تعبیر خواب گل رز

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
اگر باغی پر از گل های رز رنگارنگ ببینید به محیطی وارد می شوید که مردمی خوب دارد و شما از دیدار و مصاحبتشان متنفع می گردید.

اگر ببینید که یک بوته رز در خانه خود کاشته اید که قبلا نبوده زنی در مسیر زندگی شما قرار می گیرد. اگر همسر ندارید ازدواج می کنید و اگر همسر دارید و با او قهر هستید آشتی می کنید و اگر با زن دیگری نیز اختلاف دارید رفع کدورت می شود. اگر این خواب را زنی ببیند صاحب دختری می شود که در زیبایی و حسن خلق و طراوت و صباحت انگشت نما می شود.

اگر این خواب را پسر جوانی ببیند عاشق می شود و ازدواج می کند. رز زرد گویای زنی است بیمار گونه ولی خوش قلب و نیک منظر. رز سرخ زنی است با نشاط. رز صورتی زنی است که مصاحبتش مغتنم است.

رز خشکیده غمی است که از جانب یک زن به شما وارد می آید و خود آن زن نیز بلا و آسیب می بیند. اگر رز را در خواب پرپر کنید به یک زن آسیب کلی می رسانید و زندگیش را در مخاطره قرار می دهید.