عکس پروفایل نشانه شخصیت شماست,روانشناسی عکس پروفایل عاشقانه,بدون عکس پروفایل,شخصیت شناسی از روی ژست عکس,عکس پروفایل رشته روانشناسی,پروفایل سفید خالی

شخصیت شناسی پروفایل عکس چیست
تصاویر با ما حرف می‌زنند. کافی است به آنها با دقت نگاه کنیم تا به رمز و رازشان پی ببریم. با کمی دقت می‌فهمید که در شبکه‌های مجازی برای پی بردن به اسرار درونی افراد سرنخ‌هایی وجود دارد. یکی از این سرنخ‌ها 
عکس پروفایل در شبکه‌های اجتماعی است. تصاویری که یک فرد خودش را با آنها به دوستان مجازی‌اش معرفی می‌کند از واقعیت درونی او خبر می‌دهد. دکتر پرویز رزاقی، روانشناس و استاد دانشگاه به شما می‌گوید چه رازی پشت تصاویر شخصی افراد نهفته و چطور می‌توانید به ابعاد شخصیتی دوستان مجازی‌تان پی ببرید.

خجالتی‌ها کمتر عکس می‌گذارند
شاید افراد کمرو و خجالتی این ویژگی‌شان را در شبکه‌های اجتماعی هم بروز می‌دهند. این افراد معمولا از
 عکس پروفایل واقعی خودشان کمتر استفاده می‌کنند یا تصاویرشان کاملا واضح نیست. علاوه بر این ممکن است ترجیح دهند به جای عکس پروفایل واقعی خودشان تصاویری از زیبایی‌های طبیعی را داشته باشند. کمروها عکس‌های سنتی را هم می‌پسندند و دوست ندارند در فضای مجازی جلب‌ توجه کنند.

تنوع‌طلب‌ها راضی نمی‌شوند
حتما دیده‌اید که بعضی از افراد در شبکه‌های اجتماعی مرتب 
عکس‌ پروفایل شان را تغییر می‌دهند و هر روز با عکس پروفایل تازه‌ای ظاهر می‌شوند. شاید یکی از دلایل این موضوع به تنوع‌طلبی فرد مربوط شود. تنوع‌طلب‌ها خیلی زود از یکنواختی خسته می‌شوند و دل‌شان می‌خواهد تصاویرشان را در قالب‌های مختلف به دوستان‌شان نشان دهند. شاید هم عکس‌ پروفایل برای‌شان رضایت‌بخش نیست و می‌خواهند با تعویض مدام عکس پروفایل به رضایت برسند.