تعبیر خواب گربه 

تعبیر خواب | تعبیر خواب گربه سیاه | دیدن گربه در خواب

تعبیر خواب گربه,تعبیر خواب گربه سیاه,دیدن گربه در خواب

ابزار وبلاگ  » عکس » تعبیر خواب » tabire khab

تعبیر خواب گربه یکی از خواب هایی است که معمولا تمامی انسان ها حداقل یک بار با آن مواجهه می شوند دیدن گربه در خواب بسیار ترسناک است و تعابیر متفاوتی برای خواب گربه وجود دارد اگر دنبال دانستن تعبیر خواب گربه در رنگ ها و حالت های مختلف هستید از دید علمای تعبیر خواب شرقی و غربی تا انتها با ما باشید.

 

تعبیر خواب گربه ﺳﺮ ﺯﻣﻴﻦ ﺭﻭ ﻳﺎﻫﺎ

ﻳﻚ ﮔﺮﺑﺔ ﺁﺭﺍﻡ: ﻳﻚ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﻭﺭﻭ ﺩﺭ ﻧﺰﺩﻳﻜﻲ ﺷﻤﺎﺳﺖ

تعبیر خواب گربه وحشی

ﮔﺮﺑﻪ ﻫﺎﻱ ﻭﺣﺸﻲ: ﺍﻃﺮﺍﻓﻴﺎﻥ ﺩﺭ ﭘﻲ ﺿﺮﺑﻪ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﺑﭽﻪ ﮔﺮﺑﻪ ﻫﺎ ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭﺷﺎﻥ: ﻏﻢ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺮ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ.

تعبیر خواب گربه زخمی

ﻳﻚ ﮔﺮﺑﻪ ﺯﺧﻤﻲ ﺷﺪﻩ: ﻧﺎﻛﺎﻣﻲ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺷﻤﺎ

ﮔﺮﺑﻪ ﻫﺎﻱ ﻭﺣﺸﻲ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺣﻤﻠﻪ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ: ﺧﻴﺎﻧﺖ ﻭ ﭘﺮﮔﻮﺋﻲ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺍﻃﺮﺍﻓﻴﺎﻥ ﺷﻤﺎ

 

تعبیر خواب گربه ﻟﻮﮎ ﺍﻭﻳﺘﻨﻬﺎﻭ

ﭼﻨﮓ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺍﺯ ﮔﺮﺑﻪ: ﻣﺎﻧﻊ

تعبیر خواب گربه سیاه

ﮔﺮﺑﻪ ﺳﻴﺎﻩ: ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ

ﻧﻮﺍﺯﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﻥ: ﻧﺎﺳﭙﺎﺳﯽ

ﮔﺮﺑﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﻴﻮ ﻣﻴﻮ ﻣﻴﮑﻨﺪ: ﻳﮏ ﺩﻋﻮﯼ ﻃﻮﻻﻧﯽ

ﭘﻮﺳﺖ ﮔﺮﺑﻪ: ﭘﻴﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﻳﮏ ﺷﯽﺀ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ: ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺎ ﺩﻭﺳﺖ

تعبیر خواب گربه سیاه وحشی

ﮔﺮﺑﻪسیاه ﻭﺣﺸﯽ: ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ

ﺯﺩﻥ ﻳﮏ ﮔﺮﺑﻪ: ﺧﻴﺎﻧﺖ

 

تعبیر خواب گربه ﻳﻮﺳﻒ نبی

ﺩﻳﺪﻥ ﮐﺸﺘﻦ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭﻭﻳﺶ ﮔﺮﺩﺩ

 

تعبیر خواب گربه امام جعفر صادق

دیدن خواب گربه بر پنج وجه است

اول: دزد
دوم: عمار
سوم: بیماری
چهارم: زنی مشفقه::زن مُشفقه. زن مهربان و خیر خواه
پنجم: جنگ و خصومت کردن

 

تعبیر خواب گربه ابراهیم کرمانی

اگر بیند که گربه را بکشت و پوست او بکند، دلیل که مال دزدی بستاند و اگر بعد از صبح گربه را درخواب دید، دلیل که شش روز بیمار شود

 

تعبیر خواب گربه ﺍﺑﻦ ﺳﻴﺮﻳﻦ

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺏ, ﺩﻟﻴﻞ ﺑﺮ ﻣﺮﺩﻱ ﻣﻔﺴﺪ ﻭ ﺩﺯﺩ ﺍﺳﺖ. ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭﺧﺎﻧﻪ ﺍﻭ ﺁﻣﺪ, ﺩﻟﻴﻞ ﻛﻪ ﺩﺯﺩﻱ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ ﺭﻭﺩ. ﺍﮔﺮ ﺩﻳﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻭ ﭼﻴﺰﻱ ﺧﻮﺭﺩ, ﺩﻟﻴﻞ ﻛﻪ ﺩﺯﺩ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺑﺪﺯﺩﺩ. ﺍﮔﺮ ﺑﻴﻨﺪ ﮔﺮﺑﻪ ﺭﺍ ﺑﻜﺸﺖ, ﺩﻟﻴﻞ ﻛﻪ ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻜﺸﺪ ﻭ ﻗﻬﺮ ﻛﻨﺪ.

 

تعبیر خواب گربه ﺧﺎﻟﺪ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﻣﺤﺪ ﺍﻟﻌﻨﺒﺮﯼ

ﺩﻳﺪﻥ ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭ ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻭ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﻳﺪﻥ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺩﺯﺩﯼ ﺍﺯ ﺍﻫﻞ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﮔﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ, ﺑﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﻳﺎ ﺑﻴﻮﻓﺎﻳﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﻭ ﺧﻮﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺰ, ﺩﻻﻟﺖ ﺩﺍﺭﺩ.

 

تعبیر خواب گربه آنلی بیتون

تعبیر خواب گربه مرده

گر خواب ببینید گربه مرده را نمی توانید از خود دور کنید ، نشانه بدبختی و غم و مشکلات  است.

2ـ اگر خواب ببینید گربه ای به شما حمله ورمی شود ، دلالت بر آن دارد که دشمنان می کوشند به اعتبار شما خدشه وارد کنند و ثروت شما را از چنگتان دربیاورند.

3ـ اگر خواب ببینید گربه ای را از خود می رانید ، دلالت بر آن دارد که بر موانع بزرگی غلبه خواهید کرد و ثروتمند و مشهور می شوید.

4ـ اگر در خواب گربه ای لاغر و کثیف ببینید ، دلالت بر آن دارد که خبرهایی بد خواهید شنید ، و دوستی در آستانه مرگ قرار می گیرد ، اما اگر خواب ببینید گربه لاغر و کثیف را از خود می رانید ، نشانه آن است که بعد از بیماری طولانی دوست شما معالجه می شود.

5ـ شنیدن صدای گربه در خواب ، نشانه لطمه خوردن از دوستی ریاکار است.

6ـ اگر خواب ببینید گربه ای به شما چنگ می زند ، دلالت بر آن دارد که دشمن ، ثروتی که شما روزها برای بدست آرودنش وقت صرف کرده اید ، از چنگ شما بیرون می آورد.

7ـ اگر دختری خواب ببیند بچه گربه ای بغل کرده است ، نشانه آن است که دیگران به او خیانت می کنند.

8ـ خواب گربه مفید و تمیز ، نشانهزیان مالی است.

9ـ اگر تاجری در خواب گربه ببیند ، نشانه آن است که باید در تجارت تلاش بیشتری به خرج بدهد. رقبای او می خواهند معیارهای معاملاتی او را در هم بریزند.

10ـ دیدن گربه و مار در حالتی دوستانه در خواب، نشانه آغاز دعوا و کشمش است.

11- اگر زنی در خواب ببیند بچه گربه ای زیبا ببیند ، نشانه آن است که به دام فریب ماهرانه ای کشیده می شود. اما با تشخیص درست خود را نجات می دهد. اما اگر در خواب بچه گربه ای کثیف و لاغر ببیند، علامت آن است که قربانی بی احتیاطی های خود خواهد شد.

12- دیدن بچه گربه ها در خواب ، دلالت بر تحمل مشکلات کوچک و انزجار آور و زیان مالی دارد .

13- اگر خواب ببینید بچه گربه ها را می کشید ، علامت آن است که بر نگرانیها و ناراحتی های زندگی غلبه خواهید کرد.

14- اگر خواب ببینید مار ، بچه گربه ای را می کشد ، نشانه آن است که دشمنان سعی می کنند به شما آسیب بزنند. اما به خودشان آسیب میرسانند.

 

تعبیر خواب گربه سفید زندگی و وقایع  پیش رو آرام است

تعبیر خواب گربه سیاه و سفید در صورتی که سیاهی بیشتر باشید بدبختی و سفیدی بیشتر باشد خوشبختی است.

 

تعبیر خواب گربه منوچهر مطیعی تهرانی

ابن سیرین نوشته گربه در خواب های ما مردی است دزد و مفسد خصالی که درست است زیرا گربه نمیتواند یک مرد را مجسم کند زیرا گربه به هیچ وجه خصائص مردانگی ندارد و بر عکس بیشتر دارای صفاتی است که مشابه آن را در زنان می توان سراغ کرد. گربه حیوانی است آرام و اهلی و قابل تربیت که قدرت خوپذیری فراوان دارد. صاحبش را می شناسد و خود را برای او لوس می کند. حس وفاداری او ضعیف است ولی نسبت به بچه های خود به شدت عشق می ورزد و دیده شده که برای دفاع از بچه ها جان خویش را به خطر افکنده است.

به نظافت و زیبائی خود علاقه مند است و خیلی خصوصیات دیگر دارد که همه آن ها بدن استنثا در زن دیده می شود لذا چند تن از معبران بخصوص معبران غربی گربه را زن دانسته اند نه همسر . منظور از زن جنس زن است نه همسر که البته بین این دو باید تفاوت گذاشت.

تعبیر خواب گربه در خانه

پس چنانچه در خواب گربه ای قشنگ و براق ببینید که به شما تعلق دارد یا در خانه شماست چنین زنی در مسیر زندگی شما پیدا می شود یا سر راهتان قرار می گیرد. نوشته اند گربه زنی است که دزدی رل دوست دارد و این کار برای او عادت شده است. اگر در خواب بینید گربه ای دارید،

زنی که دستش گج است در زندگی شما نقش می گیرد. اگر ببینید چندین گربه جائی جمع هستند چند زن درباره شما حرف می زنند و تصمیم می گیرند و غیبت می کنند. اگر ببینید گربه از خانه شما چیزی ربوده و برده به مال و دارائی شما تعدی و تجاوز می شود و انسان متعدی و متجاوز یک زن است .

اگر در خواب بینید گربه یی را در بغل گرفته اید و به سینه خود می فشارید زنی و فریبکار شما را می فریبد و گولتان میزند و اگرگربه را به دوش گرفته باشید زنی محیل برشما مسلط می شود. اگر در خواب بینید که به گربه غذا می دهید پول خود را برای یک زن دروغگو فریبکار خرج می کنید و اگر ببینید به دنبال یک گربه می دوید که او را بگیرید زنی شما را به استیصال وا می دارد و سر گردان می کند.

تعبیر خواب گربه در منزل

اگر ببینید گربه ای در خانه شما موش گرفته زنی برای شما حسن خدمت انجام می دهد اما نباید فراموش کنید که خودش نسبت به شما صداقت ندارد.

تعبیر خواب گربه قهوه ای یا تعبیر خواب گربه زرد رنگ در صورت تیرگی بیشتر بدبخنی و در صورت روشنی بیشتر خوشبختی است.

تعبیر خواب | تعبیر خواب گربه سیاه | دیدن گربه در خواب

تعبیر خواب گربه