نتایج زنده

 نتایج زنده فوتبال

حسن یزدانی که روز پنجشنبه در دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم مقابل دیوید تیلور در ثانیه های پایانی مبارزه را واگذار کرد و به مدال نقره المپیک رسید، در اولین مصاحبه خود بعد از کسب این مدال با اشاره به برنامه ای که برای کشتی با تیلور داشت، عنوان کرد: جا دارد از مربیان، حریفان تمرینی و سرمربی تیم ملی تشکر کنم که در ماههای اخیر زحمات زیادی کشیدند. من این تاکتیک جدید را برای کشتی با تیلور در تمرینات برنامه ریزی کرده بودم. دو بار قبلا با این کشتی گیر مبارزه کرده بودم و می دانستم که شیوه کشتی گرفتن با او چطور است.

وی افزود: من از قبل برنامه هایم را به سرمربی تیم ملی انتقال داده بودم و آقا غلام محمدی هم نکاتی را به آن اضافه کرد. همانطور که گفتید 5 دقیقه و 43 ثانیه برنامه من خوب اجرا شده بود، اما در نهایت متاسفانه اتفاقی که باید رخ نداد.

قهرمان کشتی آزاد المپیک ریو گفت: متاسفانه شرمنده مردم شدم و کام مردم را تلخ کردم. گفتم مدال طلا دستم است و یک لحظه از دستم افتاد و حریفم آن را برداشت. درسی که از این المپیک گرفتم این است که هیچ وقت زود قانع نشویم چون تا آخرین لحظه باید جنگید.

حسن یزدانی در پاسخ به این سوال که برای مسابقات جهانی نروژ 2021 خودش را آماده می کند یا خیر، اضافه کرد: اگر خدا بخواهد هستم. بعد از بازگشت چند روز باید استراحت کنم و دوباره استارت می زنم. قول می دهم به هر مسابقه ای که می روم، با تمام توان هر چه دارم روی تشک بگذارم و خوشرنگ ترین مدال را بگیرم.

وی درباره ناراحتی خودش بعد از باخت گفت: در فضای مجازی دیده بودم و می دانستم مردم چقدر ناراحت هستند. ناراحتی من هم از این بود که دوست داشتم اتفاق خوبی بیفتد و سرود کشورم در سالن کشتی توکیو طنین انداز شود.

نتایج زنده فوتبال امشب,نتایج زنده فوتبال جهان,نتایج زنده فوتبال امروز,نتایج زنده فوتبال ایران,نتایج زنده فوتبال اروپا,نتایج زنده فوتبال انگلیس,نتایج زنده فوتبال اسپانیا,نتایج زنده فوتبال دنیا,kjhd[ ckni t,jfhg,نتایج زنده فوتبال شبکه سه,نتایج زنده فوتبال اسیا

 

نتایج زنده فوتبال امشب,نتایج زنده فوتبال جهان,نتایج زنده فوتبال امروز,نتایج زنده فوتبال ایران,نتایج زنده فوتبال اروپا,نتایج زنده فوتبال انگلیس,نتایج زنده فوتبال اسپانیا,نتایج زنده فوتبال دنیا,kjhd[ ckni t,jfhg,نتایج زنده فوتبال شبکه سه,نتایج زنده فوتبال اسیا

نتایج زنده نتایج زنده فوتبال

نتایج زنده فوتبال امشب,نتایج زنده فوتبال جهان,نتایج زنده فوتبال امروز,نتایج زنده فوتبال ایران,نتایج زنده فوتبال اروپا,نتایج زنده فوتبال انگلیس,نتایج زنده فوتبال اسپانیا,نتایج زنده فوتبال دنیا,kjhd[ ckni t,jfhg,نتایج زنده فوتبال شبکه سه,نتایج زنده فوتبال اسیا

نتایج زنده نتایج زنده فوتبال

لالیگا