آیا آگهی تبلیغاتی مؤثرتر از تبلیغات معمولی است؟ در بسیاری از موارد بله. اولاً، احتمال اینکه افراد روی یک آگهی تبلیغاتی کلیک کنند بیشتر است تا پیامی که از قبل میدانند یک تبلیغ است. علاوه بر این، یک آگهی تبلیغاتی حاوی اطلاعات عملی زیادی است. حتی اگر به دنبال تبلیغات نیستید، اطلاعات مفیدی در مورد یک موضوع در اینجا پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید اطلاعات عملی بیشتری را در یک آگهی تبلیغاتی نسبت به همیشه در یک آگهی معمولی ارائه دهید بدون اینکه خواننده پس از سه جمله از مطالعه خارج شود. اگر آنها را به درستی اعمال کنید، مطمئناً چیزی برای گفتن وجود دارد.