آگهی: خلاصه کوتاه اصطلاح advertorial یک کلمه ترکیبی است که از کلمات انگلیسی "advertisement" و "Editorial" تشکیل شده است. بنابراین، این ترکیبی از محتوای تبلیغاتی به اضافه یک سهم تحریریه است. مزیت بزرگ این نوع معیار بازاریابی این است که خواننده اغلب محتوا را به عنوان تبلیغات تشخیص نمی دهد و در نتیجه آن را به اندازه محتوای سرمقاله مشابه معتبر می داند. هنگامی که یک آگهی تبلیغاتی به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند به شرکت برجسته در یک موضوع خاص به یک متخصص یا رهبر نظر تبدیل شود. با این حال، ادغام محتوای سرمقاله و تبلیغات نیز میتواند منجر به مشکلاتی شود - از جمله به دلیل مقررات قانونی حاکم بر روزنامهنگاری. خلاصه تفصیلی: هنگام تهیه تبلیغات و اقدامات بازاریابی مشابه، تبلیغکنندگان اغلب با یک مشکل اساسی مواجه میشوند: مشتریان بالقوه محتوا را معتبر نمیدانند. با توجه به اینکه تبلیغات به منظور افزایش علاقه و جذابیت آنها برای خریداران بالقوه، این امر چندان تعجب آور نیست. با این حال، دیجیتالی شدن روزافزون جامعه به توسعه ای منجر شده است که منجر به شکل کاملاً جدیدی از تبلیغات شده است: تبلیغات.