درک اینکه چه چیزی خوانندگان را در صفحه نگه می دارد کمک می کند، از جمله نقاط گلوله و لیست.
از وسایل کمک بصری استفاده کنید.
این نکته کلیدی است زیرا احتمالاً فقط با کپی به جایی نخواهید رسید.
مطمئن شوید که تصاویری برای جدا کردن تبلیغات نوشته شده با عکس ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و سایر دارایی های بصری وجود دارد.
اینها به ویژه در عصر امروز ارزش زیادی برای خوانندگان می افزاید.
و به یاد داشته باشید که محتوای بصری شما نیز باید با کیفیت باشد. رها کردن یک ویدیو با وضوح پایین نه موثر است و نه حرفه ای. مطمئن شوید که شفاف هستید.
به مخاطبان خود اطلاع دهید که در حال خواندن و/یا تماشای آگهی تبلیغاتی هستند.
شما می توانید این کار را با ذکر اینکه این یک تبلیغ است یا اینکه در جایی از قطعه شما حمایت مالی شده است، انجام دهید.