تبلیغات به‌عنوان الگوهایی برای برندهای مدرن در طیف گسترده‌ای از کانال‌ها عمل می‌کنند، که اکثر آنها به عنوان کمپین‌های یکپارچه توصیف می‌شوند که از پیام‌های ساده اما نمادین و در عین حال استفاده از قلاب‌های احساسی برای جذب مخاطبان استفاده می‌کنند. این قوانین اساسی حتی زمانی که فناوری تکامل می‌یابد و رسانه‌های اجتماعی به یک ابزار بازاریابی برجسته‌تر تبدیل می‌شوند، می‌توانند اعمال شوند، که این امر با ماندگاری و تأثیر پایدار شعارهایی مانند «فقط انجامش بده» نایک نشان می‌دهد.