تعریف آگهی تبلیغاتی چیست؟
آگهی تبلیغاتی به تبلیغات پولی گفته می شود که شبیه محتوای روزنامه نگاری طراحی شده است.
این می تواند به صورت چاپی یا ویدئویی در رسانه های سنتی یا آنلاین باشد.
تبلیغات برای دستیابی به یک بازار هدف خاص برای فروش محصولات و خدمات طراحی شده اند.
آنها همچنین به ارتقای شهرت تبلیغکننده کمک میکنند یا دیدگاهها و باورهای او را تقویت میکنند.
تنظیمکنندهها میخواهند آگهیهای تبلیغاتی به وضوح به این صورت علامتگذاری شوند تا خوانندگان و بینندگان در مورد هدف خود سردرگم نشوند.