ردبول – استراتوس (2012) در حالی که آمار بینندگان برای رویداد سالانه Super Bowl ممکن است اخیراً اندکی کاهش یافته باشد، حدود 150 میلیون بیننده جهانی همچنان برای دیدن آخرین نمایش فوتبال آمریکایی در سال 2020 منتظر هستند. البته، تبلیغات در این رویداد افتخار قابل توجهی است، و ردبول مطمئناً از این فرصت نهایت استفاده را کرد تا با کمپین استثنایی «Stratos» خود در سال 2012، مخاطبان زیادی را شگفت زده کرد. داستان پشت Stratos داستانی جذاب است، با این نام که به یک محصول رکوردشکن و در ارتفاع بالا مربوط به چترباز اتریشی فلیکس بامگارتنر داده شده است.

رپورتاژ آگهی