دوس اکویس – جالب ترین مرد جهان (2006) و اکنون یکی از غیرمعمولترین کمپینهای تبلیغاتی جهان، که در آن برند آبجو Dos Equis مجموعهای از آگهیهای تبلیغاتی شخصیتمحور را ساخت که حول محور «جالبترین مرد جهان» ساخته شدهاند. این شخصیت اصلی توسط بازیگر آمریکایی جاناتان گلداسمیت به تصویر کشیده شد و ویل لیمن راوی فرانت لاین صداپیشگی را ارائه کرد. این محتوا و صداگذاری که توسط شرکت بازاریابی قارهای Euro RSCG طراحی و تولید شده است، ترکیبی از طنز و ظالمانه را ارائه میدهد و حسی از غیرقابل پیشبینی و هیجان را ایجاد میکند که به کمپین کمک میکند تا به رسمیت شناختهشده ویروسی آنلاین برسد. همزمان با تولد و محبوبیت رسانههای اجتماعی، تبلیغات مختلف از طریق افراد مبتذل به مم های اینترنتی ویروسی تبدیل شدند، در حالی که به افزایش آگاهی از برند در میان جمعیتی کاملاً جدید از مصرف کنندگان کمک کردند.