هوور - می تپد ... همانطور که جارو می کند ... همانطور که تمیز می شود (1956) شعار نمادین هوور ("It Beats... As It Sweeps... As it Cleans") اولین بار در یک کمپین چاپی در سال 1919 به نمایش درآمد، با این کار تکنولوژی منحصر به فرد برند و استفاده از میله های کوبنده ارتعاشی برای ایجاد "آشفتگی مثبت" را شکست. و مکش موثرتری را فراهم می کند. جذاب، ساده و هدفمند به همان اندازه، این شعار همچنین در یک آگهی تلویزیونی سیاه و سفید در سال 1956 به نمایش درآمد که در آن یک زن و شوهر جوان به عنوان تصویر یک خانه در اطراف آنها ظاهر می شود. سپس ترکیبی از موسیقی خوشبینانه و صداپیشگی، یک گرافیک کارتونی را معرفی میکند که عملکرد هوور را با جزئیات بیشتری نشان میدهد، و اهمیت شکستن ویژگیهای نسبتاً پیچیده و معرفی آنها به عنوان مزایای مصرفمحور از طریق کانالهای تبلیغاتی قابل دسترس را برجسته میکند.