را دارد که می تواند به شما کمک کند به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید یا سایت شما را از فهرست موتورهای جستجو حذف کنید.

در اینجا برخی از رایج ترین چیزهایی که باید در مورد رتبه بندی تبلیغاتی ها در مورد گوگل به خاطر بسپارید آورده شده است:

تبلیغات را از محتوای معمولی به وضوح تشخیص دهید.

اما همچنین مطمئن شوید که از سایر محتوای سرمقاله مانند مقالات مهمان جدا شده است.

برخی از مقالات اخیر ممکن است اغلب حاوی پیوندها یا حمایت هایی باشند که ممکن است بخش سرمقاله را در هم آمیخته باشد.

درست مانند FTC، هر نوع تبلیغاتی باید به وضوح مشخص شود.

خواننده باید بداند که دقیقاً به چه چیزی نگاه می کند تا بداند که در راه آهن نیست.

اطمینان از اینکه لینک های تبلیغاتی بر رتبه بندی صفحه در موتور جستجو تأثیر نمی گذارد.

افزودن کدنویسی خاص می تواند به متمایز کردن این نوع محتوا از سایرین کمک کند.

خرید رپورتاژ آگهی ارزان دائمی