Google – سال در جستجو (2017) در سال 2017، گوگل یک ویدیوی دو دقیقه‌ای را با هدف ارائه خلاصه‌ای از جستجوهای برتر سال منتشر کرد. جالب‌تر از همه، پرسش‌های برجسته‌ای در مورد چگونگی ایجاد یک فیلم کاملاً الهام‌بخش بود که ثابت کرد یک ترفند بازاریابی بسیار مؤثر و روشن‌فکر برای غول موتور جستجو است. از پرسش‌هایی که می‌پرسیدند چگونه به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی کمک کنیم (این سال طوفان هاروی، طوفان ایرما و طوفان ماریا بود که مجموعاً بیش از 240 میلیارد دلار هزینه داشت) تا کمک به جوامع محلی، Google پاسخ‌های بی‌شماری ارائه کرد. در حالی که نقش مهم آن را در عصر مدرن تقویت می کند. در نهایت، سالانه «سال جستجو» گوگل داده‌های Google Trends را از نزدیک تجزیه و تحلیل می‌کند تا «آنچه دنیا در جستجوی آن بود» را آشکار کند، با تکرار سال 2017 بینشی جذاب و گاهی تکان دهنده از رابطه بین Google و کاربرانش ارائه می‌کند.

خرید رپورتاژ آگهی